Sparks Fly...
Kegilakan aq dan Kengkawan.......
Saturday, December 26, 2009 • 5:56 AM • 0 comments


Acap,ko nak berborak ke nak wat kerje…..Cpt la buat kerje tu,kitaorang nak rehat la…..hehe…..



He,Budak 2 orang ni,orang sibuk2 buat kerje ,die buleh lgi pozing kat situ…hehe…



Farah,klu nak lap kipas tu,pakai kain la……..Baru la senang nak lap…haha……Ko pergi minta kain kat acap……..haha……..



Wei,acap klu nak lap kipas tu, lap je la,x yah nak pozing maut kat situ…Haha……



Huhu…..Himpap lgi…Bagus…Wtu ni kitaorang x de kerje…So,kitaorang cri la kerje…Haha…..



Raja ,knp Acap pegang tangan ko…..OO....Aq paham…Haha……..



Aduh sakit giler aq…..Korang himpap aq…aq thu la,aq kecik……….SAKIT!!!!!!!!!!!!!!!



Acap,lap kipas tu smpai bersih au…sape yg suruh pilih nak cuci kipas…padam muka…lap smpai bersih……

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them