Sparks Fly...
BENCI KAU
Sunday, June 6, 2010 • 3:07 AM • 1 comments

Dah lame ta update blog..hehhe…Heh,dlm kls aku ad la sorang bdk ni,MENGADA,GEDIK DAN BAJET.Menyampah gler tgk muka dyea.Klu tgk muka dye kat dlm kelsa tu an,hilang semua mood aku nak blajar.Dyea fikir,dyea bdk baru kat sklah 2,aq nak respect kt dyea la.Sori la.Ko benci aku an,AKU 2X GANDA BENCI KO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ko ingat meen,dhyra nka kwn ko la.Ko ingat dorang suke nang ko sngat la.Wei,sedar la skit dori tu,Jgn thu nak belagak je.BENCI!!!!!!!!!!!!!Ko ckap kat beela ko nak pindah an bulan 8 ni,bagus la.Semak je ko dlm kls 2…BENCI KO 2XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX GANDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them