Sparks Fly...
Selasa :6.07.2010.
Sunday, August 15, 2010 • 12:08 AM • 0 comments

Huh,sumpah malu gler la,hari selasa hari 2.Mcm ni ceritanya:

Sebelum masuk kls KKQ,ustazah sruh pergi makan dulu,Tkut nnti lapar,mane tak lapar,balik pukul 5.00.Msti la lapar.So,pergi la makan dulu.Lps hbis makan,EIQA,MEEN N AKU pergi tandas.Aku ikut la dorang.hahahahhah…
Lps 2,aku nang meen nak tkutkan eiqa.Kitaorang nk tinggalkan dyea dlm tandas2,tpi ta jdi.heh.Mse 2,aku n meen lari kluar dri tandas,mase aku lari kluar tnds 2,aku ta perasan lngsung ad orang nak jln.heh.Klu aku langkah satu tapak je lagi,msti dh kene badan budak 2.Gile malu huh.klu bdk pompuan ta pe la jugak,ni budak llaki.
Meen n eiqa bleh lagi gelakkan aku.Hmm ta pe,nnti korang kene mcm aku,aku gelak kan korang smpai semua orang thu.ha nk?
Lps 2,dorang cerita la kat farah.Farah tngah cri sape bdk llaki 2,farah buat ap ko nak cri bdk 2.bknnya pnting pon.Aku malu gler waktu 2.HMM.ta pe,perkara dah jdi nak buat mcm mane.Terima je la.

P/S:Meen n eiqa,siap ko nnti :)
Farah:dh2 la 2,ta payah cri bdk llaki 2,ta pnting pon..

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them