Sparks Fly...
ILY !
Sunday, January 30, 2011 • 3:05 AM • 0 comments


Nmpakkan gmbr yg kat atas tu, Sye syg dorang sng sngt.Tpi, sye tk thu dorang syg sye tk.
blogger-emoticon.blogspot.com Dorang selalu buad sye happy, tolong setelkan masalh sye, selalu puji sye dan mcm mcm lagi la.blogger-emoticon.blogspot.comTpi, semakin lame , semakin sye tidak diperlukan lagi dlm hdop awk berdua.sye sedar sye sape.Kan awk dah dpt adek bru , yg lbih baik dri sye , so awk tinggal kan sye mcm tu je la.
blogger-emoticon.blogspot.com Sye tk thu mcm mane perkara nie bleh terjadi. Sye thu awk berdua tk suke sye sbb sye kuat merajuk kan.? confused . Skit skit merajuk .Hmm, tkpela. Itu kehendak awk berdua. Dlm fb pon, klu sye tgur awk, blom tentu awk bls.Sye sedih thu.blogger-emoticon.blogspot.com. Tpi sye pendam kesedihan tu, sorang-sorang.Sye mls nak besar-besar kan perkara yg kecil.Sye thu awk menyesal pilih sye jd "adik angkat " awk.Sorry , klu sye bnyk menyusahkan awk berdua . Awk berdua pon msti dah tk thn dgn sye kan? Hmm, sye bleh buad ape. Terima je la kenyataan yg sebenarnye. Sye rase awk lupe kan je la sye.Anggap je la sye dah tk ade dlm hdop awk berdua.sye tk sanggup tgk awk berdua sdih sbb sye, awk tension sbb perangai sye.blogger-emoticon.blogspot.com. LUPEKAN SYE .blogger-emoticon.blogspot.com Awk bleh cari adek angkat yg lbih bgos dri sye. Oke. Sye harap awk jage diri awk elok elok tau. TAKE CARE :h:. Satu je yg sye nak awk thu, SAYA SAYANG AWK SANGT SNGT blogger-emoticon.blogspot.com. Klu awk tk syg sye pon, tk ape la.

Oke. BYEblogger-emoticon.blogspot.com

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them