Sparks Fly...
3 YASMEEN 2011
Saturday, February 12, 2011 • 2:39 AM • 0 comments

Hai korang , tk sangka kan, dah msok bulan dua. Cepatnye. :D. Sumpah aku tk sabar nak PMR , sbb tk larat nak buad homework ckgu bagi yg tk pernah habis tu. argh~. Cepat la PMR. Tk sabar nie. *Ecehe.!. Nnti bile dah nak PMR,tk nak PMR pulak. Hahha. Pelikpelik.Setakat nie, ape yg ckgu ajar, aku faham la jugak. Ade sikit sikit yg tk fhm.Tkpe. Nnti tnye ckgu balik. Awk nak thu tk, dlm kelas kan, kita dgn kwnkwn kne tukar tempat dduk. Sedih uh!. Elok elok dduk bawah kipas, tros kne tukar. Ustazah jeles uh, tgk kitaorang sejuk dduk bwh kipas. Saje je. Lps tu, tmpt kitaorang tu diganti dgn budak llaki. Haish~. Budak llaki nie, kacau btol la. Tpi kan, best jugak dpt dduk tepi tingkap.Dpat tengok org lalu. Woow, bestnye. Tpi, panas uh. Tahan je la.Bile ckgu KUMAR mengajar kan, klu kitaorang or budak llaki pndang kat luar , lps tu, mesti ckgu ckap, mcm nie "ADE SITI NUR NURHALIZA KE, KAT LUAR TU"?. Sumpah kelakar. Haha.ILY 3 YAMEEN 2011. Korang terbaik la. Aku tk bleh hdop tnpa korang. Aku tk nak berpisah dgn korang bleh? Tpi, aku sure thn dpn msti kita akn berpisahkan?AKU TK NAK!. Aku tk nak korang pergi. bleh?. Aku harap sngt.Kan kita slalu ponteng kls same same, kongsi masalah same same, gelak same same, kenekan ckgu same same,main dlm kelas same same, Sumpah tk bleh lupe perkara tu. Aku tk nak korang pergi tau. Nti klu korang nak pindah thn dpn, bgthu tau. aku nak ikut .haha.Nur sabirah punye ayat nie, tk bleh bela uh. :D.
AKU SAYANG KORANG SANGAT SANGAT. ILY

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them