Sparks Fly...
contest gambar paling comel
Friday, February 11, 2011 • 12:38 AM • 0 comments

Hai semua.Hari nie, aku nak msok satu contest nie, tajuk dyea, : CONTEST GAMBAR PALING COMEL !
Contest nie telah dianjurkan oleh : Cik Niza 
Gambar yg akn aku pertaruhkan ialah:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

  Ha, tu la gmbrnye, Aku tk thu la bleh menang or tak, Gmbr aku bukan comel mcm korang pon.
 SYARAT - SYARAT UNTUK MENYERTAI CONTEST NIE :
  1. Tulis 1 entri pasal contest nie(CONTEST GAMBAR PALING COMEL) hantar 1 gambar je yeaa .sorang maximum 3 orang .. minimum 2 orang .. tapi dalam gambar tuu mesty buat muke comet momet tauu ..
  2. Letak gmbar Cik Niza at atas tuu dalam entry dan sidebar serta (link kan)
  3. Follow blog Cik Niza .
  4. Tag kan kepade 3 orang membe
  5. Tinggalkann komen korang kat entri Cik Niza
  6. Tarikh tamat pada 19 feb 2011
Ade hadiah tautau.So, join la contest nie yee.

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them