Sparks Fly...
Smile Again :)
Tuesday, October 18, 2011 • 1:06 AM • 0 comments






hai :) . Mood ceria skit hrinie :) . Dh jmpe kwan-2 dkat sch td , mmang ceria hbis la . Ayin , mahyra , tengs dngr problem aku td ;( . Klau korang tk ade td , aku dh nangis gile-2 dh dkat situ :( . Tengs tau . Td kite dtang sch lmbt . haha . Pkul 8.30 kot , bru smpai sch . Msuk sch , buad mcm tk ade prasan je . haha . Teruk aku nie . Aku dtang sch je , "SHABY , KNAPE MATA KAU LEBAM ! , NANGIS LAGI LH NIE . NIE MSTI PCL LLAKI KAN !" . HAhahah . Ayat tu . yeah ! Kwan-2 aku smua dh masak dgan perangai aku . Asal nangis je , msti pcl A :( ! . Dha-2 , tk mau nangis sabirah . Tk gune klau nangis bnyk-2 . Buad hbis air mata je . -- ; !

Awaakkk , sye tk nak ckap bnyk lah . Sye pnat awak thu . Saye nak satu je dri awak , sye nak awk syang saye spenuh hati awk . Tuje . Sye tk nak lbih dri tu pun tkpe . K , Buad ape sye nangis ! Awak tk prnah ambil thu klau sye nangis . Tkpela . Sye sntiase ingat ape yg awak buad dkat sye . 3 hari , sye nangis sbb awak ! . Pnat sngt . Mata sye lebam gile awak ! . Awaak tk kesahkan , klau sye nangis ! . Tkpela . Sye tk nk ckap bnyk . Tpi awk ingt psan sye k :( !

Ehhh ,td dkat sch , ade buad TREASURE HUNT! Sumpah best . Main game nie . trus tk sedih dah ;) . Seee , klau aku dgan kwan-2 aku , aku tk akan nangis . Tpi bile aku sorang-2 , aku akan nangis . :( . Tah ape-2 tah . Td aku satu geng dgan izrin , raja dgan farahin . Sumpah best . Lari sane , lari sini . Hihi . Best kan ? Hhahahah . :D

K lah . Pnat , byebye <3

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them