Sparks Fly...
Aku boleh sabar lagi dgan smua nie !
Thursday, November 3, 2011 • 3:17 AM • 0 comments


Semua yang kau suruh aku dh laksanakan . Sgala yang aku mampu aku dh buad . Skrang , smuanye , brada di tangan kau . Gaduh ? Mmang biased lam hidup nie . Dugaan ? Tk akn prnah berhnti . So m kite kne kuatkan diri kite utk meremouh smua nie . Yeah ! , Aku suka maafkan orang org , sbb aku thu aku tk smpurna mane pun dlam dunia nie . Tpi knape klau aku buad slah , wlauoun skit dan kecil ssah org nk maafkan ?Yeah !, Biase lah tu kan . Dorang ingat dorang bgus sngt . ! Errrr -,- . SATU JE YG AKU SLALU INGAT , TK ADE ORG YG PERFECT DLAM DUNIA NIE ! Jgan nk kejar hot sngt lah , nnti maTi msuk kubur jugak . Kan ?

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them