Sparks Fly...
3 yasmeen 2011 :(
Sunday, December 18, 2011 • 2:52 AM • 0 comments

lalallala . Hey dan assalamualaikum . Lame aku tk updat eblog kan ? . Satu sebab je , malas :D . Sumpah aku malas nak bukak blog . Tpi bile tgk blog org lain , lawa , selalu update . Aku jealous :/ . Oke . Back to topic . 





oke . nmpk gmbr dkat atas tu kan . Aku rindu dorang doh . Rinddduuu sngt-2 . ;( . Thn depan , belum tentu kite satu kelas kan . Msti semua berpecah . YaAllah , cepatnye mase berlalu . Rase mcm baru je hbis PMR semalm . Hm , tkpela . Lumrah hdup mcm tu kan . Setiap pertemuan mesti ade perpisahan . :)
aku rindu korang , rindu nak tgk korang gelak , buad lawak , ponteng kelas . *tpi tk jadi , yg paling best , sakat cikgu rock . Kn , aku irndu semua tu . Hari khamis nie , penentu segala galanye . Kite kene terima ape yg kite dpat . 
Tkpela , klau kite berpecah pun , kite still boleh berkawan kan . Aku suke tgk korang tersenyum mcm tu . lalalalla . ~ . aku sayang korang semua <3 .
Iloveyoudamnsomuch <3 . You all always in my mind :)

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them