Sparks Fly...
lol -,- .
Monday, December 19, 2011 • 8:18 PM • 0 comments


hey :) . Cuti nie bosan gile doh . Tk thu nak buad ape . Kjap ,ambil reuslt kahmis nie ? OMG .>< . Aku tk sedia ape-2 pun lagi weh . Takutttnye :( . Mak cakp , 'biar mak yg ambil  result awk tu' . Oh tkpe-2 . Baik kakak ambil sendiri . Klau mak aku ambil ,lgi lah aku takut . Better aku ambil sendiri . Hiah . Sabar je lah . Terima je la ape yg dpat nnti kan .
Cuti nie , mak aku bnyk lah beli buku cerita utk adik aku bace . Aku pun tumpang sekaki lah . Bace sekali dgan dorang .
k , tgk bawah nie pulak .  



oke . Nmpk kan gmbr dkat atas tu ? . Mase aku bace satu buku cerita nie , aku trjmpe tajuk cerita nie . "MISTERI BUKU LATIHAN AMIRUL " .
Aku trus terdiam . Tk bace pun buku tu . Tibe-2 , aku teringat dkat dyea . Aduh -,-. Knape lah aku bukak buku tu . Klau tk aku tk akan ingat dyea . YaAllah , . Bodoh lah aku nie .
hm tkpe-2 . Aku tk kesah lah . Prkara dh lepas , malas nak ungkit balik . Tpi , jujur lah aku ckap , aku rindu dyea . K bye :'> .


Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them