Sparks Fly...
27.10.2010
Monday, December 27, 2010 • 8:00 AM • 0 comments

Huh!Aku bru smpai rmh dri terengganu.Penat gler dduk dlm kereta.haha.Dduk pon pnt.hehe.Smpai je rmh , fhm fhm la,bnyk gler brang nak kne kemas.Kain belambak gler.Huh!Dah kepala otak aku tgh pening fkir pcl krje yg blom siap.Huh!Penat gler.
Mlm tu,mak sruh aku n kakak aku masak.Huh!Korang mkn je thu.Haish~.Dah .Buad je la kan. Lbih kurang pkul 9 mcm tu,aku balut buku teks sch.Kan nak dekat sch dah kan.So,kne la siap siap. Hmm,mse aku tgh balut buku tu,mak aku ckap mcm nie :

Mak:Kakak,K.long,K.chik, turun bawah jap.
Kitaorang ingat ade ape. Turun je la. Lps dah smpai kat dapur.Tnye  la,mak ade ape pnggil kitaorang.
Mak: Tlong lipat kain yg berbakul bakul tu.
kami:Huh!Byk tu.

Aku tk buad pon,sbb aku ade krje yg perlu dilaksanakn .haha.Lps dah hbis balut buku tu,aku tlog la,lipat kain,skit skit.Lpstu,trus ltk dlm almari.Lpstu,kak aza pulak msg,tnye pcl markah koko.Kne manghadap mak aku pulak.Tnye brape markah koko kak aza.Nsib baik mood mak oke.Klu tk.Hbis aku yg kne mrh.haha.Mse mood mak aku tgh baik tu,aku ckap mcm nie:
aku:mak,bag sch blom ble lagi kan?
mak:aah.knp? Pakai je la yg lame tu.
aku:ha,tk nak la.buruk.haha.Nak ble yg baru.Nak ble kat kajang.Jom la pegy kajang.
mak:mak tk nak pegy sana.Klu nak pegy,pegy la dgn k.Long.
aku:ha,oke oke.
So,mak aku dah bgi pegy kajang ble bag sch.haha.Baik la mak.haha.
oke la.aku pon dah merapu dah,.Tk thu nka tlis ape.Otak tk berfungsi buad sementara hehe.
BYE~

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them