Sparks Fly...
New Year !
Friday, December 31, 2010 • 7:38 AM • 0 comments


Woow,Dah msok thun baru.Winkiwinki!
dah sedia nak msok thn baru.?Tinggal brape jam sahaja lagi nak pkul 12.00.Dan satu memory baru akn berlaku.Yeah!Photobucket
Selamat Tahun Baru korang!

Memory 2010 akn pegy meninggalkan kita dalm mase terdekat nie.Lupakan segala yg terlah brlaku di tahun 2010.Mula kan hidup baru dlm mse beberape jam sahaja lagi.Haha.Mcm nak nazak dah .Haha.Di thun 2010 bnyk tersirat kenangan yg ckup indah.Cukup indah bersama kwn kwn yg baik.Yeah!.Kenangan pahit pon ade,tpi tk bnyk okey. :)

Thn baru,msti ade azam baru kankan?Memandangkan thn nie,aku PMR,so msti la nak kputusan yg elok.Aku hope dpat 6A keatas la.Tk nak bawah dri tu.Amin!Yeah!Aku hope dpt bnde bnde kan bwh nie :

*New Phone
*Canon 550D
*PMR-6a Keatas 
*New Friends

Same mcm Wishlist .Haha.Tkpe,tkpe. haha. 2010 sudah bnyk tercapai ape yg aku hajatkan,tpi ade jugak la yg terhajt.Tkpe,kte lupekan buad smentara wktu.haha.Aku hope sngt,2011 memberi kenangan terindah buat aku.Amin!Yeah!

Oke la.Mls nak membebel pnjang pnjang.haha.
Bye! Assalamualaikum!!

P/s:Bye 2010.Welcome 2011 : )

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them