Sparks Fly...
School, School,School 2011
Saturday, January 1, 2011 • 8:42 PM • 0 comments



Yeah!Persekolahan sudah bermula,Cheheh!Semangat.haha.Tkpe tkpe.Rase mcm tk percaya je dah nak mula sch.Huh!Tpi,kne percaya jugak.haha.*ape yg aku merepek nie.haha.Sbagimane yg korang thu kan,thn nie aku PMR,so kne study la.

Mak aku kate,no more fb ,okey.Huh!Tk bleh onl fb and update  blog slalu dah.Huhuh!Tpi,maybe btol ape yg mak aku ckap tu,nnti meyesal baru thu.haha.Aku nak blajar btol btol la.Tk nak main main dah.Insaf insaf.Cheh!Haha.Gmbr kat atas tu,tk cntik pon.Korang buad lagi ctik,kankan.Tpi tkpe.Semangat nie,buad sendiri bnde alah tu.Dengan kesuntukan masa.Haha.

Aku tgk kwn kwan yg lain pon dah tk onl fb dah.Bukan tk onl,tpi jarang.Okey.
To 3 Yasmeen 2011,blajar rajin rajin tau.Korang terbaik la,
<3

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them