Sparks Fly...
Playground!
Sunday, December 19, 2010 • 9:25 PM • 0 comments

Woow,hri sbtu hri tu,Amira(cousin),dtg rmh aku!.Yeah! Seronok kot dyea dtg.HAHA.Dyea  dtg lbih kurang pkul 1.Yeah!Best uh!Lps hbis minum smua,Amira ajak aku main kat taman.Yeah!Panas kot wktu tu,dah ajak amin kat taman.Mula mula,mak dyea tk kasi,sbb panas.Tpi dyea nak jugak.HAHA.*degil. HAHA,Mak dyea pon terpaksa la bg.*mengikut perintah.Sebelum dyea dtg rumah aku tu,aku bad mood gile,mkn pon tk thu!.*LAPAR UH! . Mse dyea dtg tu,nak tk nak je lyn dyea. Mse dyea ajk main kat taman tu,Woow,dah tk bad mood dah.Trus ceria.HEHE.Asal main je tk bad mood dah.HAHA. Adam pon sibuk sibuk  jugak nak kluar main kat taman.Tpi mama dyea tk kasi.*Kesian. adam nangis kuat kot,smpai kat taman boleh dngr.HAHA.Tibe -tibe je dyea kluar.Mama dyea kesian tgk dyea. HEHE.Sampai kat taman,adam lari pegy kat kitaorang,Wuh,adam jatuh.HAHA,Smua glak.Kelakar kot.Huh!Best giler la.Dorang terbaik la dlm hdpo aku.Smpai boleh buad aku ceria.Korang bleh buad aku ceria?Tk kan,skitkan hti aku lagi ade la.Huh!

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them