Sparks Fly...
Hye You !
Tuesday, January 11, 2011 • 12:35 AM • 0 comments






Weyh,untuk pengetahuan kau,aku tk batak pon la nak kwn dgn kau,knl dgn kau ape bagai smua.Sorry la.Kau fikir aku batak sngt la nak buad smua tu.Weyh,sedar la skit diri kau tu,kau ingat kau bgos sngt la.Hey,perasan je. Weyh,dah la,klu kau tk suke aku dlm hdop kau,t,kau anggap je la aku dah tk ade.Susah sngt?Yeah!Memang ssah klu seseorang tu,fhm prasaan org lain,tpi aku rase tk ssah bg org mcm kau.Full Stop!.Dah la.Kau ingat kau sape dlm hop aku,kau ingt kau penting sngt la dlm hdop aku. PERASAN!Dh la weyh.Tlg la,fhm skit parsaan aku.Haish~.Aku mls la nak gadoh godah dgn kau.Kau nak PMR kan,Aku pon nak PMR jugak,so,klu kau nak gdoh dgn aku,lps PMR oke.Yeah! Let's see about that!.

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them