Sparks Fly...
Hye hye hey
Saturday, February 26, 2011 • 4:00 AM • 0 comments

Hye, dh lame kan tk update blog nie. Sorry, sbb sibuk sngt, smpai tk sempat nak update blog nie. Hri nie baru la ade mase , nak update,. Hehe, skrg, dah nk msok bulan 3 kan, cepatnye. Hayoyo. !. Mak aku, slalu ckap, "Dah bulan 3 dah nie, nak dkat PMR dah nie " .Aku just bleh ckap, " ye la. ". Tu je la, perkataan yg kluar dri mulut aku, klu mak aku, ckap mcm tu. Jhat kan ,a ku nie. Hm, dah thu dah. Haha. Tinggal lagi, 1 minggu je kot, nak ujian bulan mac. Tkot uh, mcm tk percaya je. hayoyo ! Relax. Sebenarnye, aku tk sabar nak, cuti nie, mls nak buad homework yg tk pernah habis. haha. Cpat la, nak cuti !
Dhyra, sorry klu aku, buad kau sedih hri jumaat hri tu, SORRY !

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them