Sparks Fly...
Tag Tag Tag !
Saturday, February 26, 2011 • 4:51 AM • 0 comments

Hey, hri tu, Kak Syuhada, ade tag kat aku.Tengs Kak Syuhada sbb tag kat sabirah .Jom la, kita same same, jawab soalan yg diberikan.*Ecehe !

  • Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
= Hmm, bnyk bnde kot, tpi yg paling penting ialah, dpat phone dri mama :)

  • Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
= Hmm,ape yap? Ha, aku rase top up je la kot . Haha 


  • Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
= Hmm, nak buad dkat hotel * eceh !. Tema , wrne putih :)

  • Adakah korang sedang bercinta sekarang?
= hmm, Tak kot. haha.

  • Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
= Smpai mati. haha

  • Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
= Mne mane je la. Kat sch pon bleh . haha

  • Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
= hmm, bnyk kot, Tk ingat dah.

  • Apakah nama penuh korang?
= ohh, perlu ek? Hmm, " NUR SABIRAH BT. SHUKRI "

  • Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
= Dua dua :)

  • Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
= Nak jmpe DIA <3

  • Adakah korang basuh baju korang sendiri?
= Ohh, tk tk, saye pkai mesin basuh la.

  • Di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
= nak pegy Korea n Hong kong :)

  • Pilih salah satu, peluk atau cium?
= Hm, peluk :)

  • Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
= comel, cantik dan baik

  • 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
=Phone
=Bantal busuk *haha
=Laptop
=Family <3
=Dia <3

  • 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
= Semua lagu aku suke dngr kot. haha.

  • Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
= 27.10.1996 ,  buad dkat kampung, dan sambut dengan saudara  <3

  • 5 orang blogger yang korang nk tag
= Eina Arina
= Fairuz
=Nadhirah Hana
=Alynn Rahim
=Athirah Azman

  • Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
= Kak eina, comel <3

ILOVEYOU <3

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them