Sparks Fly...
:)
Thursday, August 25, 2011 • 7:20 AM • 0 comments



*bsar punye :)
awk berdua . Kuat kay :)
Kite thu , awk ade bnyk mslah kan ?Tpi awk jgan risau sbb sye sntise ade disisi awk kay :) Awk sabar kay . kite thu awk skit hati kan ? Tpi nak buad mcm mane . bnde dah jd syaannnggg :)Awk , kite slalu crite dkat awk yg kite slalu gdoh dgan amirul kan ? Tpi , awk smua bg smangat dkat kite . Awk sruh kite lupekan dyea . Tpi kite tk bleh nak lupekan dyea . Awk bg smangat dkat kite spaya jgan nangis . kan ? Awk ingt kan ?
Soooo , skrang . Prkara yg same berlaku dkat awk berdua . awk kne kuat . Jgan lmah sbb llaki . Please lhhh . Awk syang sye kan ? Awk dngr sye ckap ape k ? Be strong girl ;)

oke . Ayin , ameen , aku syang korang . Please jgan mcm nie . Adat dlm bercinta mmang mcm nie . Jealous smua . Tpi cube korang kuatkan diri korang tu . Please lh . syang aku kan ? Dngr ckap aku tau . ;( . kuat kay . Dlu , aku lagi sangsara dri korang rase . Korang bru kne skit , Korang tk rase ape yg aku rase . Sooo , jgan lmah .  Aku thu korang bleh ! . oke syanggg :) . Aku sntise ade klau korang ssah . Sooo , jgan risau tau <3

ILOVEYOU <3

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them