Sparks Fly...
Everything end :( . Sorrryyy , sye tk kuat :(
Friday, August 12, 2011 • 6:55 AM • 0 comments

K. Awk , kite pnat awk :( . Pnat sngt ,. Stop lh , buad kite mcm nei awk . Kite ltih lh . Hari-2 nangis , hari-2 gdoh . Smpai bile nak hbis awk ? Cube awk ckap skrang .
Oke . Serious , aku tk lrat weh . Dh lah . Lupekan aku . Tlong lh . Aku tk nak dh , asyik-2 nangis je . Mcm tk ade gune . Bnde ttap same . Tk akan brubh . Buad ape aku nangis , kan ?

'Oke , Aku rindu kau , :( . Rindu sngt-2 weh . Aku suke bile aku dpat txt dri kau . Sumpah suke . Rase nk bgthu satu dunia , yg aku dpat txt dri kau . :) . First time aku jmpe kau , aku anggap kau mcm kwan aku . Tk prnah lbih dan tk prnah kurang .Then , kau minta ****** ? Aku terkejut weh ! Mcm tk prcaya je . Lps ****** , aku blajar utk syang kau smpai lh aku berjaya syang kau lbih dri seorang kwan. Tpi , knape kau buad aku mcm nie weh . ! Cube ckap . Aku buad ape dkat kau . Bnyk sngt eyh , dosa aku dkat kau . Tlong lh . Aku lmah klau kau tk ade .Aku nak kau :( .Aku tknk orang lain . Aku dh jnji dgan kau yg aku akan syang kau smpai bile-2 kan . Aku pgang jnji aku , selagi aku mampu haringi smua nie . 'A' , aku rindu kau . :( . 
Aku nak kite jd mcm dlu :( . Aku nk sngt . aku tnggu saat tu smpai . Aku jnji aku brubah . Tlong lh . Aku syang kau ! Oke . Aku tk thu nk ckap mcm mane dh . Tpi tulah realiti sebenar ;) .' .


dah . Aku tk kuat ! . Fham ? #nangis .
Hmm , takecare :( , sorry . Bye :( :( :( .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them