Sparks Fly...
Friends always make me smile . !
Thursday, November 3, 2011 • 3:18 AM • 0 comments


Aku dtang sch , dpat jmpe kwan-2 aku . Dpat gelak-2 dgan dorang . Cerite , gosip sana sini . Best weh ! Semuanye , gile-2 mcm aku jugak . Sumpah aku syang dorang . Tpi , thun dpat ramai dh nak pindah kan . Nk msuk teknik lah , asrama lah . Ahhh . !kene berpisah dgan dorang dh . Cuti pun nk dkat dah . Yaallah rindunye aku dkat korang weh ! . Hmm , rindu nk tgk kau gelak , gossip sane sini . Kene kan orang . Rindu smua tu . Hmm , tpi nk buad mcm mane kan . Nk ke , tk nak ke , kite kne berpisah jugak kan . 3 tahun kite satu klas . Dh knal sngt prangai korang mcm mane . Tibe-2 , msuk form 4 , kne berposah . Hmm , mmang sdih hbis lah kan . !
TPi tkpela , kite still bleh contact , jmpe smua kan . Jge diri elok-2 . Bye .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them