Sparks Fly...
2012 , please be nice :)
Saturday, December 31, 2011 • 2:39 AM • 0 comments




Yeah . Akhirnye . Dh smpai pun akhir tahun . Sekejap je kan .  Pejam celik pejam celik , dh hbis 2011 . Huh , cepatnye mase berlalu . Hm , tkpela .
Mlam nie , tepat pukul 12 , dh msuk new year . Aku nak lupekan segala yg berlaku dlm 2011 . Bnyk gile memory aku dlam 2011 . Hmm ;( . Sedih uh . Bnyk gile kenangan pahit dan manis . Memang bnyk lah . Tk terkata . Dlam tahun nie jugak , aku kenal dgan 'A '.  Tpi sekarang :/ . Hm entah lah . Mlas nak ckap lah . Nnti nangis pulak dkat sini . Tkpela , Aku boleh sabar . Mybe , ade hikmah disebalik semua nie . Aku kene belajar utk lupekan org yg aku sayang wlaupun susah . Huh -,- . Tepat pukul 12 nie , genap 1 tahun aku kenal dgan dyea . Baru 1 tahun . Kecoh lah aku nie --. Tpi , aku rase mcm dh lame kenal dyea . Serious . HhHAHAHA . LOL ! .
Tahun depan , aku dh masuk form 4 . Tpi pendek mcm budak darjah 3 . Betul aku ckap . Try lah tgk aku dkat sch nnti . Tk tinggi pun .. Pendek mcm tahun lepas jugak . Nk buad mcm mane kan . Badan aku tk nak tinggi :D .

2012 , aku hrap aku dh buad yg terbaik . InsyaAllah , dpat lupekan A . ;( . Tkpela , aku try dulu lah . 
Hm , Azam aku 2012 , aku nak TINGGGGIIIIIII !!!!!!!!!!!!! :D



Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them