Sparks Fly...
1 ,2 ,3 . !
Monday, January 23, 2012 • 9:08 PM • 0 comments



Assalamualaikum :) .
Hari nie hari selasa . Cepatnye mase berlalu . Dh hari selasa kan . Aku rase aku baru je balik asrama td :D . hahah . Oke . dah .
1 minggu cuti , dduk rumah je kot . Bnyk gile hw yg cikgu bagi . Aku memang suke pun buad hw nie kan . --. errr . Cikgu nie .
Last minute nnti baru aku buad . hehehhe .
Klau boleh aku tk nak balik asrama dah . Nak dduk rumah . Please lah . Tk suke aku . Faham sikit ape yg aku rase . Dh aku pling pendek . hahha . Kene ejek pendek dkat sane . :D . Hm , aku tk thu nak buad ape cuti nie .
Nk jmpe kawan-2 , tpi dorang semua mcm busy je , :/ . Weh korang , jagn lah lupe aku . Sedih ah mcm nie ;( . Rindu korang semua ;( .


*wanie maheeraaa ;( . 

Dn semua budak 3 yasmeen 2011 , aku rindu korang semua . Korang kawan terbaik yg aku pernah jmpe .
takecare :( . 

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them