Sparks Fly...
1 mac 2012 ;(
Saturday, March 10, 2012 • 5:55 PM • 0 comments




Hey korang semua . Lamekan aku tk update . Yeah , memang lame gile ! .Aku busy gile lah . Dgan asrama lagi . Balik 2 minggu or 3 minggu seklai . Hmm :) . Normal lah dduk asrama kan .
Aku tk suke dduk asrama ! . Trus terang aku ckap . ! . Sejak aku kene ****** ***** tu , sumpah aku tk ade mood nak buad ape-2 . Hati aku je yg thu betapa sakitnye hati aku nie . Smpai skrang aku tk dpat trime semua kenyataan tu . YaAllah , smpai bile aku nak mcm nie . Smpai bile aku nak terus nangis mcm nie . Smapi bie ? ! . Aku tk kuat dah nak rempuh semua nie .Semua org tk faham ape yg aku rase . aku ckap bnde betul pun , dorang tk prcaya . aku memang sedih gile lah . Setiap hari air aku jatuh . setiap hari mata aku bengkak . Kenape semua nie aku yg kene . ! .aku penat dgan semua nie . ;( . YaAllah , kuatkan lah aku utk rempuh semua dugaan nie . Sejak prkara tu berlaku , perangai aku terus berubah . Aku jadi tk betul skrang . Tk nak makan , aku nak sakit . ! . Biar dorang tahu ape yg aku rase . aku thu ramai yg kene mcm aku , tpi dorang kuat utk rempuh semau tu , tpi aku tk .
Hm , aku try utk renouh semua nie , dn aku nak tabahkan diri aku . bye , assalamualaikum ;( .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them