Sparks Fly...
Imissyou !
Wednesday, May 30, 2012 • 2:30 AM • 0 comments






Dear friend , yess . You ! I miss you so much . I miss the moment between us . I miss all that baby ! ;(
Skrang kita dh jauh . Jauh sngt . Tk mcm dulu lagi . Weh , aku rindu gila nak kita mcm dulu blik . Knape mase berjalan dgan cepat ? Aku tk snggup nak berpisah dgan korang . Serius tk snggup .
Dulu , mahyra selalu ajarkan aku math , klau aku tk faham . Tpi sejak aku msuk sch baru nie , aku rase mcm aku dh tk ade tmpat utk bergantung . Bile aku tk faham , aku tk thu nak tnye dkat sape . Then , dri situ aku tringat dkat korang . Mula rindu dkat korang . :/ . Dkat dlma loker aku , penuh gmbr korang semua . penuh gmbr kite wktu kite form3 . Yeah , bile aku bukak loker , rindu tu dtang tibe-2 . Aku try than semua tu . Aku tk nak nangis . Ade jugak , kadang-2 aku nangis dlam bilik air sorang-2 , time nak tidur , . Aku rindu nak dngr suara korang . Rindu nak txt dgan korang . Rindu nak gurau-2 dgan korang . Time aku nak pindah , aku bgthu korang yg aku tk akn prnah lupe korang . Korang kawan terbaik dlam hidup aku . Korang faham aku , korang thu cara aku , korang thu perangai aku . YaAllah , rindu semua tuuu . :/ . klau lah mase bleh patah balik , kan best .
Dkat sch baru nie , mcm-2 dh jd .  Korang tk thu pun . Yes , aku tk nak bgthu korang , sbb aku thu korang ade bnyk bnde yg lbih pnting dri semua nie kan . K . tkpe .
nnti , bile aku dpat phone aku blik , aku nak txt korang , aku nak call korang . Weh , rindu dkat korang weh . Msti korang best kan dkat sch sane , ramai kwan . Memang jujur , aku rindu gile dkat sch tu ! . Rindu kwan-2 dkat sane , rindu port lepak kite , rindu time kite form3 dlu , rindu nak ponteng dgan korang , rindu nak panjat tiang bola keranjang dgan wanie , Arghh , rindu semua tu . Aku rase mcm aku dh lost contact dgan korang , mcm aku dh tk ade ape-2 hubungan dgan korang . Tpi korang tk prnah thu yg aku rindu korang . Everytime , klau aku buad sesuatu tu , aku msti teringat dkat korang . Mcm mane lah korang skrang kan . Msti dh makin lawa , mkin tinggi . Hmm :/ . Wanieee , rindu nak peluk kau . rindu nak merajuk dgan kau . Rindu nak main kejar-2 dgan kau . Rindu nak kongsi rahsia dgan kau . Skrang , msti kau dh tk ingta aku kan ? . Tpi aku ttap akn ingat kau . mahyra , wanie , alynn , aten , ayin , farah , dee , awein , hirda , acap , izrin , syafiq dan semua budak 3 yasmeen 2011 , aku rindu korang sngt sngt .
Jage diri elok-2 k , dkat sane .  FYI , aku tk akn lupe korang , smpai bila-2 . K , iloveyousomuch . <3 .


Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them