Sparks Fly...
I lost my friends now :(
Sunday, December 25, 2011 • 2:31 AM • 0 comments





hey korang :)Hari nie , hari ahad . Hm , lagi berapa hari je nk bukak sch kan . Cepatnye :( . Tk ready lagi nak msuk sch baru ... Waaaa . K , relax . 3 hari , aku nanagis n tk dpat terima kenyataan weh , pcl result aku tu . Tpi , semakin lame , aku dh dpat lupekan sikit-2 . Aku insyaAllah , dpat msuk klas akaun . Semangat sikit nak belajar . Tpi , mak ckap , nak hntr aku msuk sch asrama . Mak , tak nak lah :( . Tpi , aku trpkse trime semua tu . Mak aku lebih tahu , dkat mane aku harus pegy . Soo , sabirah . Awk kene trime je semua tu .
Sayangnye nak tnggalkan kawan-2 aku . Rindu lah nnti . Nnti , klau aku dpat msuk sch lain , dpat kawan baru , bf baru . hee . Tak-2 . Tk nak cari bf dah . Nk setia . :) . Cehh . Bf pun tk ade , nak setia . Tuih :p . Aku dh janji dgan sorang budak nie , yg aku tk akn suke org lain . So , aku kene tunaikan lah janji tu . Aku tk nak cari cinta , biar cinta tu datang sendiri . kan . oke . Dh .
Aku tk sedia nak tnggalkan kawan-2 aku . Sedih weh :( . Msti ramai lah yg msuk asrama nnti . Korang , aku tk nak berpisah dgan korang . Dh 3 tahun kot , kite satu kelas . Kongsi masalah . Terutama , wanie . Suami aku tu . Hhahah . Gile . Tipu je pun . Kenapa lah cepat sngt mase berlalu . :( . Hm nak buad mcm mane kan .
Nnti klau korang dh msuk sch baru , korang jage diri elok-2 k . Aku sayang korang sngt sngt <3 .Bnyk gile kenangan kite kan , . Aku tk akan lupe semua tu . K . Iloveyou kawan <3


Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them