Sparks Fly...
takecare :(
Sunday, January 8, 2012 • 1:42 AM • 0 comments


Nmpk gmbr budak kecik ata nie kan . Haa , name dyea , NUR FARAHIN NADHIRAH BT.RAMJALI , kembar aku . si ketot :p . First day sch , aku jmpe dyea . Muka dyea suci gile lah . hahhaa :D .Tpi , dyea nak pindah dah ,. Sedih gile doh . :( . 3 hari je aku dpat jmpe dyea . Hari isnin nie , dyea dh tk ade dah . Alaaa , knape semua org nak pindah nie . Hmmm :( .

Ayin :
Si ketot :p .K . kamu nak pindah dh kan . Jage diri elok-2 k dkat sane . Jgan nakal-2 . hari jumaat,  kamu ade hntr txt dkat kite kan . Serious nak nangis bace txt tu . Tkpela , ade jodoh kite jmpe lagi k .dkat sane nnti , kamu jage diri elok-2 . Kamu kan jarang , tk ade org lah boleh buli kamu nnti :D . Cepatnye kamu nak pegy :( . Dh hari last sch , jmpe kejap je . Sedih nieeee ;'(
Tkpela . Rumah kite dkat kan . Nnti ade mase kite jmpe . Nnti dh balik sini , txt kite tau . Jgan lupe kite n kawan-2 yg lain . Kite sayang kamu . <3 . Bye :( .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

acap matta :) .

oke . Dyea pun nak pindah jugak :( . Seee , ramai kawan aku nak pindah . ;( . Sedih oh . Nie rase nak pindah jugak nie . hehe .

acap :
Jauh gile kau pindah kan ., Perak ? Hm bagi aku jauh lah . Tpi , tkpela . Mase depan kau kan . Jage diri ,tau dkat sane . 3 tahun aku kenal kau . Best doh kawan dgan kau . Serious aku ckap :( . Tpi , nak form4 , kite dh tk rapat mcm dulu dh . Yela , lain kelas . Nie lagi , kau nak pindah sch . Memang tk rapat dh lah dgan kau kan . Dulu kau selalu sakat aku , kenekan aku , skrang tk ade dah . :( . Rindu semua tu weh . Hmm :(
Jgna lupe aku dgn kwan-2 yg lagi tau . Aku suke kawan dgan aku . *jujur . hehehehe . Bangga lah tu . :p . Tpi betul lah . Aku suke kawan dgan aku . Jage diri dkat sane . Basuh baju sendiri . Berdikari . :p . hahahhaha :D . K lah . Takecare . byeee :( .


:( . 
Ayin , acap matta , takecare oke :( .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them