Sparks Fly...
--.
Saturday, March 17, 2012 • 7:52 AM • 0 comments





k , harinie hari last aku dpat onl lame-2 , goyang kaki atas katil , dngr lagu dn sebagainya lah . Esok nak balik hostel dh :( . OMG , cepatnya mase berlalu . Serius tk puas lagi . Aku rasa nak cuti smapi bile-2 . hehe . Bkan ape , aku suke sch , tpi aku tk suke dduk asrama . Dduk asrama , aku bkan study sngt pun . Main je lbih dan aku senang nangis klau rindu dkat family , kawan-2 . hmm ;( . Tpi nak buad mcm mane kan . terima je lah semua tu dgan hati terbuka . K , aku mls nak packing ! . -,- . Argh ! Tk dapt lah nak oncall dgan dye dh :( .
Cepat lah akhir tahun , tk tahan dah nie . Cepatkan mase yaAllah . Tk tahan aku dduk lame-2 dkat situ . Rimas tahu . rimas . ! Dulu dkat semekar , markah merit aku penuh je . Msuk je sch nie , tah brape tah markah merit aku skrang . Asyik-2 kena tolak je . Buad kesalahakn sikit tolak . Argh . Mampuih lah . mls nak fkir . Kepala aku serabut dgan semua tu .k dah .aku tk nak ckap pnjang-2 pcl hostel . kbye . :) .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them