Sparks Fly...
P/S :)
Saturday, March 17, 2012 • 7:31 AM • 0 comments




oke , nmpk gmbr dkat atas tu kan . Name dye , ting tong . hehe . Name dye , NAZRIZAL ADIB <3 . K , act , aku dh kenal dye lame dh . Dri aku start couple dgan A lagi . Tpi , time tu tk rapat lah , tk prnah tegur pun lah senang cerita . Then , time birthday dye tu , aku wish . Biase lah tu kan . Dri situ lah aku rapat dgan dye . Slalu txt dye semua . Skrang , aku dgan dye , dh tk berapa rapat mcm dulu lah . Jarang contact dh sejak aku msuk asrama nie . Sedihhhhhhh weh . uuuhhh , :( . Bnyk jugak lah pcl aku yg dye thu . Aku cerite semuanye dkat dye . Time dkat asrama , aku selalu jugak lah call dye gune public klau ade mase . then , borak-2 dgan dye . Tgk-2 duit dh hbis . haha . :D . Dye thu kot yg aku still sayng dkat A tu . Mane dye thu :o ? Aku pun tk thu . Teka je kot . Mampuih lah . hehe . Skrang kan kan kan , aku tk rapat dgan dye dh . Entah lah . Dye mcm mls nak lyan aku dh . K tkpe lah . Aku terima semua tu babeh :( . tkpelah , mybee ade sbb kot . Kot lah ! Dulu dye tk prnah pun mcm nie . skrang..... , hmm . K tkpelah 

. adik , Adik jage diri elok-2 k . Wlaupun kite tk rapat mcm dulu dh , tpi aku still slalu ingat adik mcm dulu . K remember that . Jage nurin tu elok-2 k . Jgan gaduh dgan dye k . Kesian dye . tau . Nnti buad exam PMR tu elok-2 . Jgan main je . nak tgk tk buad hati dye . Kjap eyh . ting tong ting tong


*yg pkai baju merah tu :) .

Comel kan . k aku thu dh . Nurin comel <3 . sesuai sngt lah tu kan dorang dua nie . Jeles aku tgk . K tak gurau . hehe . K akak syang korang dua :)
Adib , remember what i say , I always remember you .Wlaupun kite skrang dh jarang gila contact . K sedih sgnt sngt sngt sngt ;( . Tpi ape boleh buad kan . And nurin , jage adib elok-2 k . Iloveyou :) .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them