Sparks Fly...
End :)
Friday, March 16, 2012 • 7:52 PM • 0 comments




K , aku nak tutup semua cerita , tk nak ingat lah semua tu . Please , aku nak lupekan semua tuuuu . Wlaupun bnyk bnde yg ingtkan aku dkat kau , aku try utk lupekan semua tu . Forget all about him . :) .
aku tk akn lupe semua tntang kau , semua yg kite dh lalui selama nie , tpi aku akn buang rasa syang aku dkat kau sekit demi sikit . oke ? Mybee , kite tk akn getback mcm dulu dh . Tgk lah , kau sweet gila lah dgan gf baru kau . tk kan nak break kot kan . Tah mane kau letak semua jnji kau . K tkpelah . aku hrap lepas nie , kau jage lah diri elok-2 k . Budak tu bleh jage kau better dri aku jage kau . Got it ? Aku memang terasa gila ape yg kau buad dkat aku , dan aku hrap kite bleh jadi kawan mcm first time aku kenal kau dulu . hmm :( . Susah ? memang susah lah . tpi aku kena terima hakikat sebenar . Simpan rahsia aku tau . k , memang mula-2 sakit hati dgan semua tu , tpi lame-2 oke lah kot .  dh . Tutup semua cerita . Aku sayang kau . bye . :) .

Disclaimer
No harsh word please !


Hello,
Home Follow




Time Machine

let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Picture take from :We Heart It
Linkies code :WANA
Big Helped : Them